Het is redelijk om te zeggen dat we allemaal een goed koopje waarderen. Of het nu gaat om het aanschaffen van een nieuwe laptop voor werk, een videogameconsole voor de lol of een cloud-PBX -systeem voor het bedrijf, het is goed om alert te zijn op mogelijkheden om te besparen.
Voor consumenten is er echter één dag van het jaar die zich misschien onderscheidt van de rest. Dit is natuurlijk Cybermaandag. In de afgelopen jaren is dit uitgegroeid tot een enorm online shopping-evenement, waar retailers de prijzen verlagen en enorme kortingen bieden op een reeks verschillende artikelen. Het biedt shoppers een goede gelegenheid om in de aanloop naar Kerstmis voordelige goodies in te slaan.
Laten we Cyber
Cyber
Het is een belangrijk herkenningspunt geworden van het kerst retailseizoen, wanneer consumenten willen besparen op aankopen voor zowel vrienden en familie als voor zichzelf. Winkeliers bieden grote kortingen om aan die consumentenvraag te voldoen, en velen bieden ook gratis verzending aan om kopers te verleiden.
De eerste Cyber
Dit geeft aan hoe snel Cyber
1. Cyber Monday en Black Friday
Ondanks het groeiende belang van het evenement, zijn er echter nog steeds consumenten die in de war raken tussen Cyber
Cybermaandag ontstond zelfs toen waarnemers merkten dat veel online shoppers artikelen bleven kopen in de nasleep van Black Friday. Op dat moment realiseerden retailers zich dat ze van de volgende maandag een evenement op zich konden maken en zo de verkoop nog verder konden stimuleren. Voor online retailers is Cyber
De twee evenementen, die zo dicht bij elkaar liggen, zijn een cruciale dubbele klap voor retailers. Zoals we hebben besproken, zijn ze nu een centrale pijler van het kerstinkopenseizoen. Veel consumenten wachten om te zien wat Black Friday- en Cyber
2. Hoe kunnen retailers zich voorbereiden op Cyber Monday?
Gezien het belang van Cyber
Dus wat kunnen retailers doen?
2.1 Zorg voor de juiste logistiek
Om te beginnen moeten ze ervoor zorgen dat ze kunnen voldoen aan de vraag die ze waarschijnlijk zullen tegenkomen. Dit betekent het kiezen van de juiste e-commercesoftware, maar ook voldoende personeel bij de hand hebben om bestellingen te verzenden en ervoor zorgen dat er regelingen zijn getroffen om ze tijdig bij de consument te krijgen.
2.2 Bouw een buzz op
Bovendien zouden retailers in de weken voorafgaand aan de grote dag een buzz rond hun Cyber
2.3 Maak je website mobielvriendelijk
Mobiel winkelen wordt steeds belangrijker. Als uw website niet is geoptimaliseerd voor winkelen via de smartphone, is de kans groot dat consumenten hun gewoonte gewoon ergens anders gaan zoeken. U moet ervoor zorgen dat uw website vóór Cyber
3. Conclusie
Cybermaandag is een van de belangrijkste dagen van het jaar voor online retailers, maar ook voor consumenten. Het is van essentieel belang dat retailers goed zijn voorbereid op de sterke stijging van de vraag. Als ze volledig willen profiteren van het evenement, moeten ze zowel uitstekende aanbiedingen voor producten als andere extra’s zoals gratis verzending bieden.
Comments are closed.